Tak vám tak pročítám digg, TechCrunch a nějaké weby, které jsem před časem odstranil z RSS čtečky a přemýšlím, co bych tak úžasného napsal na blog, aby mi na titulní stránce nestrašil ten politický výplod. Nejsem ten typ, který musí za každou cenu něco psát, jen aby něco psal... Jenže dnes jsem v rozpoložení, kdy mám chuť napsat článek, ale obstojné téma, které by nastartovalo mé úžasné myšlenky, nikde.
A tak jsem se tak zahleděl do databáze a co jsem nezjistil (resp. co jsem si neřekl, že vám sdělím ). Už několikrát jsem si myslel: „Tak tenhle článek / bleskovka bude pecka. Ten s tou statistikou hodně zatočí.“ A bum, nic. Mohl jsem být rád za (s časem načítaných) pár set omylných přístupů.
Naopak u některých článků, kde jsem nečekal moc velkou oblibu nebo dobré cílení na nějaký Google keyword, jsem byl mile překvapen.
Jaký je tedy Object vysl; mého bádání? Témá by mělo k člověku přijít na základě jeho bytí (činností) a určitě by neměl naopak člověk být proto, aby psal články (hledal téma). Takže ještě shrnutí. Vykašlete se na hledání témat na článek, stejně z toho obvykle nevzejde nic dobrého ... a jezte králíky.
nekomentováno