Otázka je, jestli se na základě výsledků z tohoto blogu dá vůbec něco usuzovat, ale stejně vás výsledkem obohatím.
Intextovou reklamu od BillBoardu jsem tu měl necelý půlrok a za tu dobu vydělala necelých 400,-. Pokud bych to měl srovnat s Adsense, tak intext je dokonce ještě horší (a to je co říci, protože ten nevydělává skoro nic ).
Osobně se mi ten princip moc nelíbí, protože to mnohdy mate čtenáře (je ten odkaz od autora článku nebo ne?). Tímto vás tedy intextu zbavuji a jdu vyzkoušet ještě něco jiného.
kapl.tom<zavináč>centrum
cz
A co to bude? Directo, které používá dnes každý?
danek<zavináč>antonindanek
cz
Každý? No to nevim, mně se to nezdá moc známý. Vlastně jsem to viděl jenom u tebe. A jak to chodí? Kolik to hodí za měsíc?
A ne, tohle nemam v plánu zkoušet, jednu PPC tu už mam a stačí.
kapl.tom<zavináč>centrum
cz
To není PPC. A ty nečteš blogy? Vždyť to používá skoro každej bloger. A jinak - chodí to tak, že si někam dáš reklamní plochu a nastavíš si cenu a maximální dobu zobrazení reklamy. A kolik to hodí? Za tento měsíc z toho budu mít asi tolik, jako ty z BillBoardu za půl roku... A jestli máš GPR4, tak nebudeš mít problém zaplnit reklamní sloty. Jinak je připravována nová verze Directa, která bude spuštěna začátkem února (myslím), tak bych si počkal, co přinese...
danek<zavináč>antonindanek
cz
Aha, tak to už je docela příjemný kapesný navíc. A ta doba je nějaká krátkodobá nebo dlouhodobá? Jako jestli to je prostě prodej odkazů kvůli GPR nebo těm inzerentům jde o něco jinýho. Takže kolikrát na to někdo klikne je úplně jedno jo?
kapl.tom<zavináč>centrum
cz
Doba může být od 1 měsíce do 1 roku. Sám si můžeš navolit, jak nejdéle se může zobrazovat jedna reklama. Podle mě jde spíše o GPR než o kliknutí. Alespoň tak to na mě působí. Kliknutí by se taky měla počítat, ale nevím, jestli to funguje dobře. Pokud máš další dotazy, tak se buďto koukni na jejich web nebo mi napiš přes WLM...